Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

Måndag 2/9

Kategori: vardagsliv

Inatt hade jag nattbesök av mamma. Så fick ligga och dra mig en stund imorse för hon gav thilde första målet mat.
Sen klev jag upp och börja göra lite nytta och tycker vi har hunnit med en hel del sen mamma åkte hem imorse.
Skulle ha tvätt-tid idag men jag klantig som jag är mindes tiden fel så vi missade de. Ska försöka komma ihåg de bättre imorn ;)
 
Jag har gjort klart fotoalbumen som jag har börjat med oxå så nu sitter alla bilder från sommaren och thildes dop mm däri. Har ju förövrigt lovat er att visa bilder från sommaren så jag gör de nu då :P För om jag ska tjata på om min dag så blir de så tråkigt HAHA 
 
Fast jag lägger upp den i nya inlägg så dem hämnar här åvanför :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: