Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

BIRSTA HELA LÅNGA DAGEN!

Kategori: vardagsliv

Denna dag har jag spenderat på birsta. Mamma kom och hämta upp mig och Thilde imorse. De blev en hel del fynd.både till mig och till mitt lillhjärta. Jag tror att jag har hittat nyårsblåsan oxå.
 
Sen trodde jag att jag hade handlat allt jag behövde för att kunna kopla in datorn i tv:n.Men icket nu när jag skulle kopla in allt. För när jag köpte tv:n så köpte jag kabel, tangentbord och mus. Men eftersom tangentbordet inte fungerade så var jag och bytte idag och kom på att jag behövde en kabel till. så den öpte jag idag. Så tänkte att nu när Thilde somna skulle jag fixa allt. men då hade jag ju köpt fel kabel. Suck så nu får de bli en tur på birsta imorn med och köpa en ny.
 
Har man inget att göra så skaffar man sig nått att göra :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: