Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

17/12-2013

Kategori: vardagsliv

haha jag fick order av läkarn att vila och gå så lite som möjligt på foten. lyssna jag? nä jag är alldeles för rastlös för att sitta hemma i soffan en hel dag.

så vi åkte och fikade med några andra mammor och bebisar idag. Mycket trevligt. roligt att komma ut och träffa andra.

sen kom mamma på besök en stund innan vi var bjuden på mat nere på stan. vi lurade mamma att vi skulle gå på la spezia (stavning) men istället gick vi på opus. de blev en plankstek med oxfile. så sjukt gott. godaste jag ätit på völdigt länge. sen åjte vi hem till mig igen och spelade lite kort. så glad att jag har så fina människor runt omkring mig. vad hade jag gjort om jag skulle behöva sitta ensam hemma varje dag? nä, jag uppskattar sällskapen väldigt mycket!

Thilde bestämde sig för att vara vaken ikväll. normalt så somnar hon vid 19 tiden. men idag somnade hon i bilen strax efter 18 så lyfte över henne till sängen när vi kom hem. men vad halv åtta vaknade hln och jag fick hon inte att somna om förens halv 11 så nu hoppas jag på sovmorgon imorn istället ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: