Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

ALLA KÄNSLORNA PÅ EN OCH SAMMA DAG!

Kategori: vardagsliv

De senaste dygnet har varit väldigt händelserikt. Och jag tror jag har känt alla känslor man kan göra nästan. Glädje, lycka, ångest, panik, hjälplöshet, räddsla, ledsen, skuld, arg, lättnad, ja listan kan göras lång.
Dagen började med att jag vart upphämtad av min kära vän. så då hämta vi en till kompis for på stan och tog en fika. De var riktigt trevlig. Sen när hon åkt hem vart de till att börja tagga till för utgång. En lite spontanutgång, med en gammal klasskompis som jag träffar alldeles för sällan.
Så vi var på en förfest innan vi gick ut. Slutade med att vi hamnade på allstar. Där vi sen träffade en annan klasskompis. Vi dansa och hade super kul. Här kunde jag aldrig ana att kvällen skulle sluta som den gjorde. När krogen stängde vart de lite mat innan vi tog en taxi hem. Åkte med samma taxichaffis som alltid. är typ stamkund hos han. Men när jag klev ur taxin då rasade allt kändes de som. Min mobil var helt utan ström så helt död med andra ord. Och då inser jag att jag har inte min hemnyckel utan den har min kompis. FAAAAAANNNNN!!! var min första känsla. och eftersom jag inte hade nån ström i telefonen tog jag mig inte in i trapphuset ens eftersom jag inte kunde öppna med porttelefonen. inte en ända kotte var de ute heller så kunde inte låna en telefon av nån. men då kom de ut en ur porten så jag kunde smita in. hittade ett vägg uttag och kunde ladda mobilen. kl var 5 på morgonen men jag viste inte vad jag skulle göra. men när kl va 7 tröttna jag på att sitta där och jag svalde min stolthet och ringde två samtal så jag fick tag i min extra hemnyckel som var nere hos mitt ex.
de var en enorm lycka att komma hem och in i sin egna lägenhet. så när kl var nästan 8 fick jag äntligen gå och lägga mig i min säng. Idag känner jag mig väldigt glad att jag har de så bra som jag har. jag har ett hem, tycker så synd om dom som inte har de och har de som jag fick uppleva inatt som vardag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: