Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

OBS! RÖRIGT INLÄGG

Kategori: vardagsliv

Det var en lång tung dag igår. Livet kändes väldigt jobbigt. Så på kvällen ringde jag in förstärkning (Mamma) för lilla fröken ville inte sova och jag mådde jätte dåligt. Kan säga att de ångra jag inte för jag har knappt svit inatt så de var skönt att jag inte behövde kliva upp imorse utan mamma klev upp med lilla Thilde. Tankarna har bara snurrat rnt i mitt huvud. Kan inte fatta att min fina vän inte längre finns med oss här på jorden. Sen har jag väl varit rätt orolig över att telefonen är borta oxå. Jag har ju hela mitt liv i telefonen typ.
Men de släppte lite idag för då var jag in och hämtade ut ett nytt sim-kort så då sluta de andra att fungera. Sen var jag iväg och köpte mig en ny telefon.
 
Jag ska försöka att inte gräva ner mig för mycket i sorgen även om de lätt blir så.Mitt liv måste gå vidare ändå. Jag har ju flera roliga saker att se fram emot oxå. JAg ska ta mig igenom detta, även om de kommer ta tid. och jag vet att du min vän sitter nu där uppe på ett moln och vakar över oss.
 
Ska kanske gå och lägga mig i sängen och försöka sova lite inatt iallafall. Ska ju orka kliva upp med thilde imorn bitte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: