Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

16/12-2013

Kategori: vardagsliv

Idag fick jag bevis på min klantighet. Haha. lyckades ju kliva ner från soffan lite tokigt i fredags så har haltat runt hela helgen. Så fick åka till vårdcentralen idga och de visade sig att jag hade en reäl sträckning i musklerna. Läkaren förklarade de som att de hade blivit en explotion i musklerna och de kunde även vara en spricka i ett ben i foten. Men eftersom dem inte kan göra nått åt de så behövde jag inte åka på nån röntgen. så nu ska jag försöka att gå så lite som möjligt. haha jaja jag har en anöedning att ligga på soffan iallafall. hahah kan ju bara skratta åt min klantighet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: