Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

1/1-2014

Kategori: vardagsliv

Jag som hade intalat mig att detta skulle bli ett bra år. Men de börja på sämsta tänkbara sätt. Jag blir av med min mobil. I min mobil finns hela mitt liv. Så nu hoppas jag att de är en ärlig människa som hittat den och lämnat in den till polisen. Ska åka dit imorn och kolla om dem fått nått inlämnat. 
Men då tänker jag såhär de är bara en sak. Den går att ersätta men de gör inte min älskade vän som miste livet inatt. Jag kan inte fatta att de är sant. De är så sjukt orättvist att en sån fin och genomsnäll människa ska behöva försvinna från denna jord alldeles för tidigt. Tårarna har runnit på min kind hela dagen. jag önska att jag kunde få denna olycka ogjord.
 
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta min vän!!!!
 
och ska jag försöka se nått positivit så orde de ju bara kunna bli bättre nu även om de känns väldigt mörkt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: