Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

7/1-2014

Kategori: vardagsliv

Denna dag har varit lite upp och ner, hit och dit.
Lilla fröken vakna 5 imorse jag var inte super trött men inte tillräckligt pigg för att kliva upp och leka så vi tog sovmorgon och sov till 9. Ångrar de lite för då var jag supertrött och ville egentligen inte all kliva upp.
Men hade en dotter som var busigare än nånsin. Jag vakna till liv jag å efter ett tag.
 
Eftermiddagen blev de en pomenad med en vän. härligt nästan 6 km.
 
De var senare allt börja trassla till sig. Skulle steka på en hamburgare till middag och de sluta med att brandvarnaren gick igång. Och min burgare vart inte super god.
Sen hade brandvarnarn kunnat gå igång en gång till men jag han få ordning innan. Hade ett blockljus i en lyckta men som plasten började brinna på så fick springa ut på ballisen med den och släcka haha. Sen stank de bränd plast innen så då vare bara att börja vädra.
 
kan säga att sen har jag bara legt på soffan resten av kvällen. Törs inte röra mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: