Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

MIN ÅRSRESUME!

Kategori: vardagsliv

Ja då är nyårsafton här och alla gör sina tillbaka blickar på de gångna året. Jag hade tänkt skita i de eftersom jag inte kan sätta fingret på hur jag ska beskriva mitt gångna år. Men sen ångrade jag mig och tänkte att jag ger de en chans. Även om jag nu inte kan beskriva de med ett ord. Men kort sagt har de varit de bästa samtidigt som de varit det sämsta året.
 
Jag har ju faktiskt fått mitt ljus här i livet. Min underbara dotter Thilde. Hon har hjälpt mig så oerhört mycket. Utan henne hade jag inte vait den jag är idag. De är hon som får mig att gå upp på dagarna. Helt klart de är hon som hjälpt mig ur de svåra, så jag kunnat gå vidare. Vi är nu stakare än nånsin tidigare.
 
Jag har som person förändrats mycket detta år. Även om de har varit jobbigt så ser jag att jag har förändrats till de positiva. Jag har fått lära mig vad som är viktigt att lägga energi på och vad man bara ska skita i. De är mycket värt för mig nu.
 
Jag hade aldrig i itt liv kunnat tro för ett år sen att 2013 skulle bli såhär. Men allting har en mening och och man ska inte blicka bakåt utan frammåt. Livet är fullt av möjligheter. Jag ser nu att 2014 kan bara bli bättre!
 
Jag går nu in i 2014 utan förväntningar och förhoppnigar. Jag tänker ta dagarna som dem kommer och göra de som känns rätt. Jag känner mig redo att byta år och lämna de gamla bakom mig!
Tack för mig och GOTT NYTT ÅR!!!! <3
 
 
Hade tänkt lägga in några bilder som betyder mycket för mig under de gångna året med alla fanns inte här på datorn så de kommer några bara.
 
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Gud vilken söt liten tjej du har, och grattis till dig med :)

    2014-01-09 | 23:33:12
    Bloggadress: http://www.carroov.blogg.se

Kommentera inlägget här: