Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

28/12 2013

Kategori: vardagsliv

ikväll skulle jag bara vilja gräva ner mig nånstans men eftersom de inte funkar så tänker jag inte sitta här och klaga heller! för de blir bara tråkigt att läsa.

Jag har idag gjort min nyårs outfit komplett så nu saknas bara nått att göra. Men förhoppningsvis hittar jag nått att göra :-p

var och trängdes på birsta idag igen och de hade jag gärna sluppit. fasiken vad folk de var där. oxh jag köpte så jag skulle ha allt till datorn/tv:n men jag får de liks förbannat inte att fungera som de ska. varför kunde jag inte få bli teknisk inom detta område. Jag vill kunna klara mig själv ju!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: