Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

30/12 2013

Kategori: vardagsliv

Denna dag blev inte riktigt som planerat. Men den blev riktigt bra. Tror den vart bättre än jag trodde. Min plan var att lämna dottern hos sin pappa, sen skulle jag åka med lönerapporten och sen städa. Men städningan han jag inte med. Jag vart kvar på "jobbet" och var sällskap där i 4timmar. Så jag har varit riktigt social och skönt att ha nån att prata med.

sen blev de middag här hemman jnnan de var dax för bio. Hundraåribgen som klev ut genom fönstret och försvann. Mycket rolig film måstw jag säga.

nu ska jag fortsätta tomglo på en film här i min ensamhet. Ska fundera ut vad jag ska pyssla med i veckan när jag är barnfri oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: