Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

7/9-2013

Kategori: vardagsliv

Idag har jag och Thilde tillbringat våran dag i viskan med hennes farmor och faster.  Vi var upp en sväng till mjnkbysjön på marknad men där hittade vi inget. Träffade mamma som stod där med npgra kompisar.  
 
Och oj vilken sommarvärme de har varit idag, väldigt skönt. Såg att Torpshammar var med på kartan över varmaste ställena i sverige idag och där var ju nästan vi.  
 
 
Fick god middag och efterrätt sen for vi och gjorde fint på morfars grav och gammelmormor s grav. Sen rullade vi hemöver. Thilde "pratade" stora delsr av vägen. Hon låter dagar a i ända nu när hon väl kommit på hur hon gör. Hon kunde inte ens vara tyst när hon skulme sova. 
 
Nu sover hon sött i sin säng och jag sitter framför tv:n och slötittar.  
 
Idag har öven min fina vän  bmivit mamma till en liten son. Hur söt so hälst!  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: