Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

27/9-2013

Kategori: vardagsliv

Ja de var ju ett tag sen jag blogga men jag har varken haft tid eller lust. Kan berätta lite kortfattat vad som hänt sen sist.
 
förra helgen bodd ellinor hos oss. Vi hade riktigt kul. Lördagen var vi på bytesmarknader hela dan. Shoppade massor till lilla Thilde. Bland annat en vinter jacka till nästa år(jag vet att de är tidigt) men den var så snygg. Jag vart kör i den  ;-) Sen vart de massa andra kläder so  ho  kan ha nu i höst och vinter. 
 
I torsdags var vi på bayrytmik. De är såmkul både för mig och thilde. Hon är så intresserad och nyfiken på allt. Och jag får träffa lite andra mammor att surra med och så. Dock var vi inte så många denna gång men de var trevligt och  mysigt. Vi passade på att promenera dit och hem. 
På kvällen var Thilde hemma med pappan och jag passade på att ta lite egentid. Så då var jag och Ellinor nere på stan på tjejkvällen. Fick lite gratis saker tävlade och vann två biljetter till timrå matchen ikväll (fredag). Vi åt även mat nere på stan. De var skoj. 
 
Idag åkte jag och thilde buss till bosvedjan och gick på öppna förskolan. Lite liv och rörelse så hon somnade gott på vägen hem. 
Och ikväll ska vi som sagt på timrå matchen.
 
och igår svarade jag på nån tävling hos unionen och idsg ringde dem och sa att jag hade vunnit så jag skulle få en bio biljett. De var ju skoj 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: