Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

21år och 1 dag

Kategori: vardagsliv

Igår hann jag inte blogg nått då jag fyllde år och hade fullt upp här hemma. Förmiddagen gick åt till att städa medans jag samtidigt roade Thilde. Sen fram mot eftermiddagen började de ramla in folk. Hade en super bra 21 års dag. Många kära vänner och bekanta på besök och många fina presenter fick jag. Och en del presentkort och pengar. Så idag var jag iväg och köpte mig en ny leksak för dessa.  Sitter och leker med den nu nämligen en samsung galaxy tab 3 :-)  
 
Ikväll var jag, thilde Josefin upp till jaktstugan och hälsade på grabbarna. Bjöd dem på lite tårta som blev över igår oxå. Robin tyckte Thilde hade blivit så stor nu eftersom hon börjst göra ljud. 
Och hon är väldigt rolig nu. Nyss när jag skulle lägga henne för natten så skratta hon bara och satte igång och prata. Hon är inte lika lättnattad nu, efterso hon ska prata med en.  
 
Nu ska jag kolla runt lite till på denna innan de är dax att sova. Måste ju orka kliva upp imorn med :-P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: