Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

1/9-2013

Kategori: vardagsliv

Ja då var denna helg över och Robin har nu begett sig till skogen för att jaga älg i en vecka. SHit vad tomt de kommer vara här hemma, och jag som hatar att var själv. Visserligen har jag Thilde men ändå. Jag hatar verkligen att sova själv.
 
Men på tisdag skulle jag få nattbesök av Robins lillasyster. De blir kul. Nu när hon går i skola i stan så är de ju enkelt att hon stannar här ibland.
 
Imorn har jag planerat att åka å handla allt jag behöver för att göra tårta och mat till på onsdag då jag fyller år. Får se om jag börjat pyssla lite med de imorn oxå eller om tilllagningen får vänta till tisdag eller onsdag på dan. Måste hinna städa oxå för de vore ju kul om de var frecht när de kommer folk.
 
Nu funderar jag på att gå och sova, för mitt lilla hjärta sover redan i sin säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: