Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

10/9-2013

Kategori: vardagsliv

Idag fick vi fly hemifrån igen. Nu var de nästa granne som höll på bila badrumsgolvet. Dock började de inte lika tidigt denna gång. Så tog vi och gick en prommenad med Tina och lillprinsen. Och efterpromenaden var klar så var inte byggarbetarna klar så då åkte vill till birsta en sväng. Thilde fick en ny bitring. Fast hon verkar inte överförtjust i den än. 
 
Ikvall gjorde jag äntligen den där äpöelmosen/puren till thilde så nu ligger den i frysen och väntar på att hon ska bli tillräckligt gammal för att få prova den. Jag tog och prova den och för min del fick den godkännt. 
Var även riktigt kul att göra. Känns så bra efteråt för jag vet nu precis vad hln kommer få i sig och de är knte massa tillsatser. 
Kommer nog försöka göra den mesta barnmat själv sen oxå och även andra puréer.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: