Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

Nöjd tjej!

Kategori: vardagsliv

Denna dag startade med stor glädje. Jag ställde mig nämligen på vågen. Och jag har inte ens så mycket som ett hg kvar efter graviditeten utan nu är allt borta :D
Så nu tänkte jag jobba för att tappa lite mer onödigt.
 
Har spenderat hela dagen på birsta men inte gjort av med en enda krona. Rätt bra gjort tycker jag hehe.
 
Så nu ligger jag och thilde på varsin del av soffan och vilar benen, eller ja hon vilar hela kroppen typ sover ;)
 
 
Tänkte samla ihop lite bilder från våran sommar och dele med mig av oxå men d får bli senare. Måste kanske göra lite nytta här hemma nu :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: