Desiree Berglund

Desiree heter jag och är 21år.Bor i sundsvall med min dotter. Här kommer ni få följa oss i vår vardag och allt vad de innebär.

25/8-2013

Kategori: vardagsliv

Idag har jag och Thilde varit och kollat på när hennes Kusin Neo spela fotboll. De hade cup i kovland. De var jätteduktiga men åkte tyvärr ut i kvartsfinalen. Fick se min lilla prins göra mål. Vilken glädje bland smågrabbarna och tjejorna. Även många nervösa föräldrar och åskådare.
 
Kom hem och då hade Robin börjat med gomiddag. Älgkött egengjorda klyftpärer, svampstuvning på nyplockade trattkantareller och en god sallad till de.
 
 
Hoppas på att jag får ett sms om att mina glasögon har kommit imorn. Dem skulle komma måndag eller tisdag.
Här ska bli glasögonorm ;)
 
Nu ska jag gå och sussa brevid min prinsessa som sover sen några timmar tillbaka.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: